Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

Έλεγε κάτι καλά ο μπαρμπα-Thomas

Το ζήτημα αν οι περιορισμοί που προβλέπει το δίκαιο της πνευματικής ιδιοκτησίας είναι θεμιτοί ή όχι είναι μεγάλο και άκρως εριζόμενο. Και ήρθε στην επιφάνεια πρόσφατα με το θέμα του gamato.info. Έχω πολλά να γράψω για αυτό κάποια στιγμή. Εν τω μεταξύ, το περιεχόμενο αυτού του blog δημοσιεύεται με άδεια χρήσης (licence) Creative Commons 3.0 με τους εξής όρους: εφόσον γίνεται αναφορά στον συγγραφέα, οποιοσδήποτε μπορεί να παρουσιάσει, αναπαραγάγει και διανείμει το περιεχόμενο του ιστολογίου μου, για μη εμπορικούς σκοπούς. Επίσης μπορεί να το  αλλοιώσει, τροποποιήσει ή δημιουργήσει νέο έργο με βάση αυτό, το οποίο, όμως, θα μπορεί να διανείμει μόνο υπό τους όρους της ίδιας, όμοιας ή συμβατής άδειας χρήσης.

Διαβάστε περισσότερα για την Creative Commons στην ιστοσελίδα τους εδώ και την συνοπτική παρουσίαση στην Βικιπαίδεια εδώ.

Γιατί όπως είπε ο Thomas Jefferson: “He who receives ideas from me, receives instruction himself without lessening mine; as he who lights his taper at mine receives light without darkening me” 
(μτφρ δική μου: Αυτός που παίρνει ιδέες από μένα, διδάσκεται χωρίς να ελαττώνει τη δική μου γνώση· και αυτός που ανάβει το κερί του από το δικό μου, λαμβάνει φως χωρίς να ελαττώνει το δικό μου).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μεσσηνιακαὶ Ἐπιστολαὶ

Έχω τη συνήθεια να περιδιαβαίνω συχνά διαθέσιμα στο διαδίκτυο αρχεία, αναζητώντας με βάση το λήμμα «Καλαμάτα». Σε μια από αυτές τις αναζη...