Πέμπτη 1 Απριλίου 2010

Οι ηθικοί αυτουργοί

Έχω ακούσει επανειλημμένα, ότι Αθήνα-Καλαμάτα είναι 3 ώρες και ίσως λιγότερο. Έχω κάνει πολλές φορές την ίδια διαδρομή και ήξερα ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εύκολο. Πολλώ δε μάλλον, αν αναλογιστεί κανείς ότι τα όρια ταχύτητας σε όλη τη διαδρομή κυμαίνονται από 40 μέχρι 120 χλμ/ώρα.

Αυτή τη φορά, με το νέο κομμάτι που δόθηκε (Τρίπολη-Μεγαλόπολη) σκέφτηκα ότι οι 3 ώρες θα γίνουν πιο εύκολα. Και αφού το λένε όλοι, έτσι θα είναι. Μπαίνοντας στην Καλαμάτα, όμως και ενώ είχα διανύσει 2 ώρες και 55 λεπτά από τη στιγμή που βγήκα στην Αττική οδό, η μακρά χείρα της Τροχαίας Καλαμών με καταχέριασε. Και δικαίως, αφού το όριο ήταν 40 και εγώ έτρεχα με 105. Τώρα φταίω εγώ να πω ότι ηθικοί αυτουργοί είναι άλλοι; Άντε μην ξεθάψω καμιά παλιά δήλωση του Σουφλιά και του στείλω το ρετσέτο πασχαλιάτικα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μεσσηνιακαὶ Ἐπιστολαὶ

Έχω τη συνήθεια να περιδιαβαίνω συχνά διαθέσιμα στο διαδίκτυο αρχεία, αναζητώντας με βάση το λήμμα «Καλαμάτα». Σε μια από αυτές τις αναζη...